facebook
Instagram
YouTube

.

Stroški dostave

Stroški dostave

Pošta Slovenije

Cenik_Posta

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Za vsa naročila do 14. ure, se bomo potrudil in jih poslali iz skladišča oziroma pripravili za prevzem v roku 24 ur (pod pogojem, da je blago na zalogi).

Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas lahko pokličete). V nobenem primeru ne odgovarjamo za prekoračitev roka dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki je naveden ob prijavi ali naročilu. V primeru, da ob času dostave na naslovu ni nikogar, bo dostavljalec pustil sporočilo, da paketa ni bilo mogoče dostaviti in navedel pogoje po katerih se lahko paket ponovno prevzame ali dostavi brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide ali izdelka ni mogoče pravočasno dobaviti, vas bomo o tem nemudoma obvestili in predstavili ostalo ponudbo oziroma sporočili dobavni rok za naročene izdelke.

Strošek dostave se obračuna na fakturi ob dostavi paketa. Cena dostave se zaračunava po veljavnem ceniku našega pogodbenega partnerja (Torej cena prevoza in morebitna provizija ob plačilu po povzetju). Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

Dostava se vrši v dopoldanskem času, kar pomeni da je priporočljivo navesti naslov za dostavo, kjer bo prevzem dejansko mogoč v dopoldanskih urah – paket lahko pošljemo tudi na delovno mesto.

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi v naši poslovalnici, kjer lahko ob skodelici odlične kave še kaj pogledate in vprašate.

Naročene izdelke, ki presegajo vrednost 75€ vam dostavimo na naše stroške.

Vljudno vabljeni!

GLS

gls

Dostava naročila

Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine je fiksen (znesek €) in ni odvisen od količine naročenih izdelkov. Pri vrednosti naročila nad 50 € so stroški dostave brezplačni.


V kolikem času dobim naročen izdelek ?
Naročilo bo dostavljeno v roku 4 delovnih dni (v kolikor je naročilo oddano isti dan do 12h). Med vikendi in prazniki ni dostave.

Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

  • Plačila po povzetju (Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico):

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzameš kar sama.

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).