Dostavo naročenega blaga opravljajo naši pogodbeni partnerji. Za vsa naročila do 13. ure, se bomo potrudil in jih poslali iz skladišča oziroma pripravili za prevzem v roku 24 ur (pod pogojem, da je blago na zalogi).
V nobenem primeru ne odgovarjamo za prekoračitev roka dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki je naveden ob prijavi ali naročilu. V primeru, da ob času dostave na naslovu ni nikogar, bo dostavljalec pustil sporočilo, da paketa ni bilo mogoče dostaviti in navedel pogoje po katerih se lahko paket ponovno prevzame ali dostavi brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide ali izdelka ni mogoče pravočasno dobaviti, vas bomo o tem nemudoma obvestili in predstavili ostalo ponudbo oziroma sporočili dobavni rok za naročene izdelke.
Strošek dostave se obračuna na fakturi ob dostavi paketa. Cena dostave se zaračunava po veljavnem ceniku našega pogodbenega partnerja (Torej cena prevoza in morebitna provizija ob plačilu po povzetju). Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
Dostava se vrši v dopoldanskem času, kar pomeni da je priporočljivo navesti naslov za dostavo, kjer bo prevzem dejansko mogoč v dopoldanskih urah – paket lahko pošljemo tudi na delovno mesto.
Naročene izdelke lahko osebno prevzamete tudi v naši poslovalnici, kjer lahko ob skodelici odlične kave še kaj pogledate in vprašate.
Vljudno vabljeni!
Dostava naročila
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine znaša 4.90 € za naročila do 25 kg za vsakih naslednjih dopolnjenih 25 kg pa se le ta poveča za dodatnih 3.90 € za ozemlje Republike Slovenije.
Za tujino znaša strošek dostave do 25 kg
HR: 9,90 € za naročila preko omenjene teže pa 13,90 €.
AT: 12,90 € za naročila preko omenjene teže pa 16,90 €.
MA: 12,90 € za naročila preko omenjene teže pa 16,90 €.
IT: 14,90 € za naročila preko omenjene teže pa 18,90 €.
NEM: 15,90 € za naročila preko omenjene teže pa 19,90 €.
Brezplačna dostava je na voljo za vsa naročila v znesku nad 50 € in težo pod 30 kg na območju Republike Slovenije.
V kolikem času dobim naročen izdelek ?
Naročilo bo dostavljeno v roku 4 delovnih dni (v kolikor je naročilo oddano isti dan do 12h). Med vikendi in prazniki ni dostave.
Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?
- Plačila po povzetju (Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.
Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzameš kar sama.
Prevzem na paketomatu:
Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ.
Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov trgovina@misel-zadravec-carp.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če produkta zaradi njegove narave ni mogoče vrniti preko pošte Vas naprošamo, da nas v zvezi morebitnih stroškov kontaktirante na tel. št.: 02 534 86 00 ali email: admin@misel-zadravec-carp.si
Možnost vračila ne velja če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Za vsa vprašanja, težave ali pomisleke pokličite na 02 534 86 00 ali nam pišite na trgovina@misel-zadravec-carp.si